6099400555 |
Activitats pràctiques d'expressió escrita (EI-CI) |
2019-2020 |
Assessorament. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
30/1/2020 - 19/6/2020 (21 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
ZER L'Oliver |
|
pl. d'Eliseu Sales, s/n (Maials)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Suports i Recursos Lingüístics
|
| |
|
Activitat passada a format virtual, instrucció 3/2020 de 13 de març. COVID19 |
| |
Tipus activitat |
AEI1 Activitats pràctiques d'expressió escrita (EI-CI)
|
| |
Inscripció |
12/09/2019 - 27/09/2019 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Formació basada en tres propostes didàctiques que parteixen del text com a unitat significativa i permeten als alumnes escriure textos des de l’inici de l’escolaritat.
|
| |
Objectius |
Planificar i desenvolupar tres activitats d'escriptura a l'aula.
Relacionar les idees clau de les conferències araEscric amb les activitats proposades.
Identificar la relació d'aquestes activitats amb components curriculars.
Establir acords per incorporar aquestes activitats al centre.
|
| |
Continguts |
El dictat a l'adult.
L'escriptura col·lectiva de textos.
L'escriptura autònoma de textos.
Elaboració d'acords. La planificació d'activitats al centre.
Anàlisi d'activitats a partir d'evidències.
|
| |
Avaluació |
Qüestionari de satisfacció (en finalitzar la formació).
Planificació d’activitats d'escriptura amb les orientacions donades al seminari.
Elaboració d’acords de centre.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva de les activitats planificades i recull d'acords.
|
| |
Persones destinatàries |
Mestres d'educació infantil i cicle inicial de primària.
|
| |
E-mail |
mmoncas2@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
30/01/2020 |
1700 |
1900 |
Sessió 2 |
dimecres |
26/02/2020 |
1700 |
1900 |
Sessió 3 |
dijous |
05/03/2020 |
1700 |
1900 |
Sessió 4 |
divendres |
08/05/2020 |
1700 |
1900 |
Sessió 5 |
dilluns |
25/05/2020 |
1700 |
1900 |
Sessió 6 |
divendres |
19/06/2020 |
1700 |
1900 |
|
| |